perjantai 10. lokakuuta 2014

Perjantaiset steppitreffit

IMG_9328

Edellisellä viikolla kirjoittelin, että oon alkanut taas kaipaamaan salilla käymistä ja varsinkin lessmills jumppia. Suunnitteilla oli siis hankkia uusi salijäsenyys nyt uudesta kaupungista. Tartuin lähes samantien tuumasta toimeen ja varasin itselleni tutustumisajan keskustan GoGo:lle. Lauantaina kävin tutustumassa paikkaan ja sali oli juurikin niin kiva, kuin olin kuvitellut. Muutama kaverinikin käy samaisella salilla, joten ei tarvinnut kauaa miettiä mikä mun tuleva kuntokeskukseni tulee olemaan.

IMG_8901 collageöl

Kirjoitettiin siis soppari samantien ja nyt olen GoGo:n jäsen minäkin. Tällä viikolla starttasi siis kuntoilut uudella salilla. Tuttuja juttuja lähes kaikki, mutta myös uusia jumppia näytti lukujärjestyksestä löytyvän. Ihan ehdottoman mahtava juttu on, että GoGo:lla kun on kaksi salia ihan lähellä mua, voin käydä molemmissa ja kummallakin salilla jumppia menee ihan kokoajan, eli aivan valtava määrä valinnanvaraa. 

Tällä viikolla aloitin maanantaina BodyCombatilla, tiistaina kokeilin ensimmäistä kertaa Grit Strenght-tuntia, joka oli ihan huippu, keskiviikkona vain lenkkeilin, torstaina olin BodyAttackissa ja tänään onkin sovittuna Sannan kanssa BodyStep treffit kolmeksi GoGo Cityyn. Kiva päästä treenaamaan yhdessä. Stepissä on tullut käytyä vähän vähemmän, mutta täällä sitä menee niin paljon useammin, että ehkä tulevaisuudessa sielläkin tulee käytyä enemmän. Steppitreffit oli loistava sopia perjantaiksi, sillä samalla kun keritään vaihtamaan kuulumiset, saadaan tehtyä hyvä treeni ja saadaan viikonlopulle hurjan hyvä aloitus.

          (Mun uudet Tupperware perheenjäsenet, mini juomapullo sekä mini shakeri, mahtuu hyvin pienempäänkin treenikassiin mukaan ja ulkonäkö 10+)
IMG_9394 IMG_9397 IMG_9398

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti