torstai 18. joulukuuta 2014

New nikes, again

Muistan ekan kerran, kun näin jollain jalassa Niken air maxit. Se ei todellakaan ollut rakkautta ensisilmäyksellä tyylinen tapahtuma, vaan pikemminkin ajattelin, että kuinka joku voi laittaa noin rumat kengät jalkaan. Kamalan paksut pohjat ja ihan mokkulat kengät. No, sitten meni hetki, ja taas saan todeta mieleni muuttuneen täysin ja perua puheeni, tai ajatukseni. Nykyään air maxeja on niin montaa mallia, että jopa mäkin oon löytäny monet lempparit, jotka voisin pistää jalkaani. Eikä asiaa auta yhtään mun Nike-addiktio.

IMG_9660 IMG_9661 IMG_9658

Niinpä mä kotiutin taas kaksi kenkälaatikkoa maanantai-iltana kotiin, toiset töihin, toiset arkeen. Ostin töihin mustat air force 1-mallin kengät, koska ne on niin mukavat jalassa, että 9 tunnin päivät seisten menee niillä paljon mukavammin. Ja toisesta laatikosta tulikin sitten juurikin Air Maxit. Tosin vähän kevyemmällä pohjalla. Kun ekan kerran näin nämä kyseiset kengät, todellakin ihastuin niihin heti ja olihan mun pakko metsästää ne käsiini, niiden liian suolasesta hinnasta huolimatta. Ja oi että nää on ihanat jalassa, ihan täydelliset. En varmaan enään muuta käytäkkään! Tervetuloa Nike perheeseen!

Loppuun vielä pakko todeta, että ihanaa, jouluun on enää alle viikko! Ne kolmen päivän vapaat tulee todellakin tarpeeseen. Nyt vielä jokainen päivä ennen joulua vierähtää töissä, mutta sitten pääsee joulun viettoon kotiin äidin ruokapatojen äärelle, joululaatikot on mun suurin rakkauteni!

IMG_9657 IMG_9659

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti